Ex Libri


se spune că poți să-ți dai seama cum este un om după ce cărți are în bibliotecă. Tind să cred acest fapt. Aici în Cluj-Napoca încep să-mi formez o bibliotecă personală, separat de cea de acasă… recunosc, nu sunt un cititor prea mare, dar încerc să îndrept asta! uite un concurs pentru voi: cine ghicește care 2 cărți NU sunt ale mele, primește o ciocolată! 🙂 ( e pe bune treaba )

aveți la dispoziție o săptămână, mai exact, de azi DUMINICĂ 15 Mai până VINERI 20 Mai. Câștigătoare este considerată prima persoană care răspunde corect. Nu se acceptă jumătăți de răspunsuri! 🙂

și… încă ceva, ca bonus: ce fel de persoană credeți că sunt, văzându-mi cărțile din bibliotecă?

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Diverse, evenimente, Proiecte, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ex Libri

  1. „Rosul usor e rozul iluzor” si „Dictionar de idei primite de-a gata” nu sunt ale tale. Nu ma intreba de ce cred asta. :))
    Daca am dreptate, atunci crezi in extraterestrii. Sincer, eu nu stiu sa cunosc o persoana dupa carti. 😀

  2. Alexandra zice:

    Eu cred ca nu sunt ale tale Manifestarile Futurismului si Baudelaire

  3. charlotte zice:

    Masuram pamantul si Socul viitorului.

  4. Dănuţ zice:

    Măsurăm pământul şi Baletul mecanic.

  5. Alexandra zice:

    De cate ori putem raspunde???:D

  6. fly zice:

    una o stiu, ca e a mea … la aialalta ma mai gandesc 🙂

  7. sergyu zice:

    „masuram pamantul” si „baudelaire” 😀 alea par mai vechi ca si la biblioteci :))

  8. vali zice:

    dictionar de idei primite de-a gata si baletul mecanic

  9. fly zice:

    nu fii rau! ai putea sa ne dai, celor ce am ghicit o carte, macar staniolul sa ne lingem pe degete ….

  10. 'epure zice:

    dau staniolul de la ciocolata ce o voi cumpara celor care au ghicit o carte! XD

Lasă un răspuns

