ca pasărea Phoenix din cenușă… dar mai puțin spectaculos


După o lungă pauză în care mi s-a stricat camera, am avut piciorul în ghips și mai stiu eu ce, iată-mă din nou pe internet! 🙂

trebuie să încep un curs intensiv de fotografiere a tot ce se poate 🙂

m-ajutați voi cu idei?

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la ca pasărea Phoenix din cenușă… dar mai puțin spectaculos

  1. In sfarsit ai reveniit. ;;)
    Data viitoare anunta-ne ca se strica ceva, ca eu am crezut ca te-ai lasat de blog. Bine ca nu am sters linkul. :))

    Putin triste pozele, dar frumoase. 😀

    • 'epure zice:

      nu-s eu de vina! cerul era de-un sumbru total neadecvat primaverii 🙂

      dar pentur faptul ca s-a stricat aparatu’… da, acolo-s eu de vina… si pentru picior 😀

      sa stii ca ma bucur ca cineva-i fericit ca m-am intors!

  2. charlotte zice:

    Ia, fii atent, idee: lupta-te cu morile alea de vant din tine care tin de balast, oricare ar fi ele, alege un subiect de-acolo si exploateaza-l la maxim. Reinventeaza tot ce-ai facut pana acuma.

Lasă un răspuns

