2 ani


Azi blogul meu implineste 2 ani de existenta in virtual!

in acest timp am strans :

  • 26.245 de vizualizari
  • 136 de articole, cu un total de aproximativ 1300 de imagini
  • 226 comentarii
  • o experienta interesanta

Le multumesc tuturor celor ce m-au sustinut, prin comentarii, vizualizari si mai stiu eu ce!

Pentru urmatorul an imi propun sa va ofer imagini de o calitate la fel de buna, daca nu cumva si mai buna decat cea de pana acum!

😀

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în evenimente. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 2 ani

  1. fly zice:

    Felicitari pentru tot ce ai realizat pana acum. Sint sigur ca nici in viitor nu ai sa ne dezamagesti ci din contra, ai sa ne imbucuri ochii si sufletele cu lumea vazuta prin ochii tai.
    Ma bucur si sint mandru ca esti nepotul meu!
    Spor in toate!!!

  2. Vali zice:

    vai de capu deci ce fain arata acum blogul:O…spor la cat mai multi ani cu vizualizari,articole si comentarii multe:)!

Lasă un răspuns

