40 de ani


ce ar vrea sa spuna titlul de mai sus? veti vedea in orele urmatoare.

Mama mea a primit o papusa, cadou, de la tatal ei, la varsta de 4 ani. Papusa a pastrat-o destul de bine de-a lungul copilariei. Desi un ochi nu-i mai sta la fel de bine… a imbatranit venerabil 😀

Papusa va implini 40 de ani vara viitoare. E mai batrana de cat majoritatea dintre voi, nu-i asa? Mama a decis sa o daruiasca unor verisoare de-ale mele, deoarece ele se vor bucura mai mult de papusa  . Eu sper sa aiba grija de ea la fel cum a avut mama. Mi-ar face placere sa o vad si anul viitor 🙂

Dar care-i shpilu’ aci? Simplul fapt ca a pastrat ceva de cand era copil imi place 😀 eu am un iepuras, ( al’ cu picioare rosii, fara gura intr-o perioada ) care-l tin minte ca fiind prima mea jucarie. Adica am certitudinea ca e printre primele. Sunt sigur ca o voi pastra inca 20 de ani de-acum, pentru ca-mi place sa am grija de lucrurile care inseamna ceva pentru mine.

Voi ce povestioare aveti? 😀

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 40 de ani

  1. Jessica zice:

    Fratele meu( cunoscutul EDY)are o papusa pe care a primit-o din greseala intr-un pachet de fete la serbarea de Craciun din primul an de gradinita. A fost putin suparat ca el nu primise masinute la fel ca ceilalti baieti, dar a indragit-o repede pe PAULINA, cum o numise el atunci. Dupa ani, cand a trecut de perioada cu Paulina,papusa a ajuns in cutia cu jucarii ale surorii noastre mai mici, Doina. La vederea Paulinei a strigat: „Nu,Paulina e al lui Edward!!!”. Ne-am convins atunci ca nu poate fi data mai departe…

  2. Alexandra zice:

    Eu cad eram mica ( deabia daca aveam cateva zile de cand m-am nascut) am primit de la mama mea o paturica alba cu nori pe ea la care am tinut foarte mult si o am pana si in ziua de azi, dar am hotarat sa o dau la verisorul meu care are 3 ani, pentru ca stiu ca lui ii va fi de mai mae folos decat mie :). Si sper sa aiba grija de ea, asa cum si eu am avut 😀

  3. fly zice:

    ehe, daca ma gandesc bine am cateva lucruri, sa le spun vechi am sa par batran …, asa ca le zic ‘mai de demult’ de cand eram copil mic (acum sint copil mare): am un joc „optik-cabinet70”, carnetul de elev din cls. I-IV, stilou cu penita de Au care a fost al surorii mele, camasa din ultima zi de liceu – toata cu autografe (inclusiv stampila liceului si semnatura secretarei) …

  4. Toblerone zice:

    eeeeii, eu am o rochitza roz de cand aveam vreo 3 anisori. e acasa inca in dulap, le-am zis la ai mei ca daca dispare fac urat. mi-am adus aminte de ea inainte sa plec la facultate. era cam cat jumate din mana mea..poate si mai mica. si-acu sunt o lungana cu 1,5 m numa de picioare:)):-< ce vremuri…

Lasă un răspuns

