FOAME


FOAME???

la ce ma refer? simplu: am pus un sentiment, in farfurie, l-am transformat in ceva concret, palpabil, tangibil, masurabil.

L-am reificat. A devenit concret.

Mie mi-e foame de asa ceva !

Această prezentare necesită JavaScript.

( asa-i ca n-a fost atat de greu sa va dati seama? 😀 )

P.S. – daca nu lasati macar 1 ( unu’ ) comentariu, ma supar pe voi!

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la FOAME

  1. Eu iti spun pofta buna…dar nu fi nehalit si lasa si pentru mai tarziu…:P…savureazo

  2. Evelyne zice:

    O iesit foarte bine ,felicitari ii foarte tare 😀

  3. fly zice:

    pofta buna, ia cu precautie totusi, atat de usor te poti ineca …. si inca ceva, nu lipsit de importanta, ceva de baut dupa????

  4. Alexandra zice:

    Super poze si super idei 😉 Felicitari, o iesit super 🙂

  5. Bianca B. zice:

    Ti-e foame?superb!Inseamna ca traiesti.Pofta buna!si nu uita savureza fiecare bucatica din ea….traieste clipa:D

  6. stradadefluturi zice:

    ce frumooos 🙂 la toti le este foame de dragosteee :*

Lasă un răspuns

