Si ministrii calca stramb…


fotografii de la piesa de teatru „Si ministrii calca stramb” jucata pe scena Casei de Cultura a Sindicatelor, Oradea ( eh… daca nu-i gata reonvat teatrul 😦 )

Prea multe nu va pot spune acum despre piesa ( de 10 minute m-am trezit si nu stiu sa-mi ordonez gandurile intr-o ordine logica 🙂 )

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Si ministrii calca stramb…

  1. Jessica zice:

    era de ajuns sa spui ca e o comedie superba… am vazut-o si eu la invitatia doamnei profesoare de limba romana…am ras impreuna:D

Lasă un răspuns

