Tur de noapte


prin orase, seara, oamenii viseaza razele de luna.

Culorile dispar, emotile se pierd, ramane doar linistea si lumina ta( a ta… )   ( si a Ta ) in puterea noptii

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Diverse, Proiecte și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Tur de noapte

  1. radu vidra zice:

    8 august 1995: DRAGĂ SINGURĂTATE

    Îţi scriu, nu foarte de departe, deoarece nu reuşesc să fug de tine.
    Singurătate plină de tăcere, plină de durere, dar mai tragic e că fug de tine.
    E seară şi încerc să dorm, să dorm iar şi să visez, să nu mai fiu singur. Cred că e prima oară, când fug şi mă refugiez de singurătate în somn, să dorm.
    Imaginaţia mi-a secat. Aş vrea să mă accidentez, să mor, să se întâmple ceva prin care să atrag atenţia lumii asupra mea, dar tot degeaba. Sunt un nimeni şi un astfel de accident ar sublinia mai puternic nulitatea mea.
    Dar, eu fug de singurătate, ce să fac?
    Dar, oare ne-am întrebat: “noi fugim de singurătate?” De ce?
    Nu mi-am dat seama că “viaţa nu are numai trepte de urcare, ci şi de coborâre şi dacă nu ştii să şi cobori rişti ca-n mocirla vieţii să te prăvăleşti”, în durerea singurătăţii să sfârşeşti.
    Sunt singur şi viaţa merge înainte. Dar, de ce fug de singurătate?
    – poate pentru că doar în această singurătate îţi dai seama cât de mic eşti, cât de nesigur în gesturi şi hotărâri, în fapte şi iubire.
    Fug pentru că am iubit şi am renegat.
    Fug pentru că iubesc şi singurătatea mă condamnă.
    Acum ştiu că iubirea mea mă caută. E seară şi cineva urlă după, la şi în mine. Şi iubirea n-a murit, căci urlă şi după singurătate va veni şi-mi va şopti că mă cheamă şi mă vrea.
    Fug de singurătate pentru că mă doare tot ce am făcut din laşitate, nu din IUBIRE.

Lasă un răspuns

