Plan de toamna


asadar si prin urmare – uite am programare – lasand rima intr-o parte, sa notam ce urmeaza :

LUNA OCTOMBRIE 😀

– blogul are un an, asadar, ceva special ( gasesc eu ceva bun pentru voi )

– in octombrie, mi-am propus sa fotografiez intens….tramvaie !

– in toamna asta, ca obiective am de fotografiat : Parcul 1 Decembrie, Parcul Libertatii, locul de joaca de la gradinita de pe malul crisului ( vandana )

– in special la apus ( cand lumina e calda  si umbrele sunt lungi )

– orasul pe inserat, in special

– cateva biserici ( Sf. Ap. Andrei ca prim obiectiv )

si, desigur, proiectul ala de care va vorbeam cu SCOUTUL 😀 ( dupa treceri… )

daca nu ma tin de plan, sa-mi fie rusine. va tin eu la curent cu evolutia situatiei !
( astept pareri, impresii, comentarii, idei, ajutoare, ceai si pe Ea 😀 )

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Proiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

