proiect!


I.    Tehnici de agatat cercetasesti

  • · Baden Powell era unchiul meu, pe bune!
  • · Vrei sa cercetam plante salbatice in padure?
  • ·Vreau sa stau de planton dar as prefera sa am langa mine pe cineva cu care pot povesti. Ai ceva programat pe noaptea asta?
  • · Putem sa exersam impreuna primul ajutor?
  • · Vino! O sa iti fac un tur al cortului meu!
  • · Stiu sa fac 27 de noduri. Pot sa te leg si pe tine… aaa… ma scuzi, sa te invat si pe tine?
  • ·Pantalonii acestia sunt din polyester. Haide, daca vrei poti sa ii pipai.
  • ·Vrei sa impartim ultimul polonic de supa?
  • ·Eram in hike si busola m-a directionat exact spre tine
  • ·Daca tema unei scenete ar fi basmul, tu ai fi cu siguranta Cosanzeana!
  • ·Papuso, te fac o Eugenie?

II. Prietenii tai simt ca esti cercetas atunci cand

  • · Oriunde ai merge, porti sulul de hartie igienica dupa tine
  • ·Incepi brusc sa canti melodii pe care numai tu le cunosti
  • ·Citesti doar la lumina frontalei
  • ·Porti doua perechi de ciorapi cand mergi la culcare
  • ·Te acoperi cu plapuma si cu o folie de plastic peste.
  • ·Iti legi fratele mai mic… cu doua cabestane si un marinaresc!
  • ·Gatesti intotdeauna pentru cel putin 8 persoane
  • ·Deschizi plicurile cu un briceag Victorinox
  • ·Cunosti cel putin 20 de preparate la conserva
  • ·Cand trebuie sa mergi la baie, cauti pe cineva cu care sa mergi
  • ·Cunosti 100 de intrebuintari ale unei esarfe
  • ·Ajuti intotdeauna batranii. Fie ca vor sau nu.
  • ·Peste jumatate din lista ta de mess sunt cercetasi

lista e inchisa. mi-am gasit oamenii. multumesc 😀

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Proiecte, Scout. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la proiect!

  1. Br3nd0n zice:

    Nume: Kovacs
    Prenume: Brendon
    Intentia de participare: ca doara suntem cercetasi uniti si ne ajutam unii pe altii

  2. Sergyu zice:

    Nume: Man
    Prenume: Sergiu
    Intentia: sa descopar lucruri noi

  3. Patricia zice:

    poi mie imi place foarte mult ideea…sper sa iasa!:)

  4. Mark zice:

    Foarte tare ideea vreau sa ajut si eu

  5. Lucia zice:

    Pentru idei bune si prieteni buni sunt disponibila tot timpul 🙂

  6. Raluca zice:

    Si eu vreau sa ajut, numele meu sper ca il stii … Raluca Iluta

  7. Laura zice:

    pare un proiect grozav si stiu ca va iesi bine

  8. dia zice:

    Super tari!:))

Lasă un răspuns

