Oamenii de langa noi – Iluta Lucia si Raluca


Deschid aceasta categorie cu cele doua gemene a noastre, Ralu si Luci, intr-o mica galerie, in care ele sunt personajele principale!

Le si invit sa-si lase parerea 😀 ( si pe voi!!! )

vor mai urma si alte articole de genul acesta, deoarece voi ati vrut!! 🙂

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în membrii, Scout. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Oamenii de langa noi – Iluta Lucia si Raluca

  1. Patricia zice:

    yeee..prietenele mele cele mai bune>:D<:*:*..ee vad poze pe care nu le-am mai vazut :D…imi place cum o iesit..foarte mult:X…mai ales anumite poze;))

  2. Lucia zice:

    Ma simt onorata, multumesc mult Marius >:D< si eu vad pt prima oara unele poze hihihi … e foarte faina ideea asta de articol, sunt curioasa cine va fi urmatoarea persoana ;))

  3. Raluca zice:

    Ce dragut din partea ta sa incepi cu noi. Multumim mult!
    Aaa…si pentru cei care nu ne cunosc…Lucia e fara breton, iar eu sunt cu breton 🙂 .

  4. Lore Cavasdan zice:

    so cuteee, the twins that rock za world! mi-s mandra ca le-am prins, si daca numa putin:D

Lasă un răspuns

