Yume – yu & me?


intr-un final am ajuns si in CLUJ in ceainaria cu specific japonez YUME !!!

pe cat de mare a fost asteptarea si ideea…nu pe atat de mare a fost dezamagirea. Da, e fain, e tare…miroase umpic a prea mult tutun ( de ce nu trandafiri??? ) si ” feeling-ul ” nu a fost pe masura ( sincer, mai bine m-am simtit in Kokoon )…poate daca mai merg de cateva ori acolo..cine stie ?! 😀

DSC01640

DSC01645

DSC01654

DSC01661

DSC01683

DSC01646

DSC01664servirea e foarte buna si nu sunt probleme nici la preturi…cu livrarea e altceva ( au ramas si ei fara ceaiuri )

DSC01665

DSC01647Ceainaria a luat fiinta si din dorinta membrilor clubului de manga-anime local

DSC01669

DSC01687

Yume, Cluj Napoca, strada Baba Novac numaru’ 30 😀

voi ce parere aveti?

Despre 'epure

Boy/ Romania/ scout/ general photographer/ bunny maniac.
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Yume – yu & me?

  1. andrei zice:

    e klumea, dar saptamana asta este ultima in care mai functioneaza, din cate stiu eu urmand sa se inchida, din motive financiare…

  2. 'epure zice:

    pacat…
    sambata cand am fost noi, pe la ora 14:00 ( aproape ) am fost primii clienti ( dupa bon am dedus asta )

  3. Lore Cavasdan zice:

    fu fain pana la urma:D

Lasă un răspuns

